Маркетингова стратегія
“Я не вірю в те, що хтось може виконувати сьогоднішню роботу вчорашніми методами і залишитися в бізнесі”.
Нельсон Джексон
Маркетингова стратегія – це інструкція з розвитку бізнесу!
Без маркетингової стратегії, бізнес нескінченно «пробує» і перевіряє гіпотези – на це йде левова частина ресурсів. Наявність стратегії робить все Ваші дії суперадреснимі і ефективними!
Без маркетингової стратегії, бізнес нескінченно «пробує» і перевіряє гіпотези – на це йде левова частина ресурсів. Наявність стратегії робить все Ваші дії суперадреснимі і ефективними!
Орієнтовна структура розробки маркетингової стратегії:
- Аналіз ринку
- Конкурентний аналіз ринку
- Аудит комерційної діяльності компанії Замовника
- Гіпотези на основі ситуації на ринку
- Стратегічна сесія із Замовником
- Позиціонування
- Система архетипів
- Точки контакту з брендом
- Маркетингові цілі компанії
- Цільові ринки
- Сегментація
- Асортиментна стратегія
- Цінова стратегія
- Збутова стратегія
- Модель товаропровідного ланцюга
- Конкурентна стратегія
- Стратегія комунікацій
- Стратегія просування
- Бюджетування
- Імплементація стратегії: графіки, люди (хто займатиметься реалізацією стратегії, хто за що відповідає і у кого якісь KPI).
- Стратегічна сесія із Замовником
- Інші завдання
Розробка стратегії
Перед розробкою маркетингової стратегії пишеться детальне технічне завдання, яке враховує всі особливості бізнесу.
Розробку маркетингової стратегії виконує Наталія Церковникова
Розробку маркетингової стратегії виконує Наталія Церковникова