Маркетингова стратегія

“Я не вірю в те, що хтось може виконувати сьогоднішню роботу вчорашніми методами і залишитися в бізнесі”.

Нельсон Джексон

Маркетингова стратегія – це інструкція з розвитку бізнесу!
Без маркетингової стратегії, бізнес нескінченно «пробує» і перевіряє гіпотези – на це йде левова частина ресурсів. Наявність стратегії робить все Ваші дії суперадреснимі і ефективними!

Орієнтовна структура розробки маркетингової стратегії:

  • Аналіз ринку
  • Конкурентний аналіз ринку
  • Аудит комерційної діяльності компанії Замовника
  • Гіпотези на основі ситуації на ринку
  • Стратегічна сесія із Замовником
  • Позиціонування
  • Система архетипів
  • Точки контакту з брендом
  • Маркетингові цілі компанії
  • Цільові ринки
  • Сегментація
  • Асортиментна стратегія
  • Цінова стратегія
  • Збутова стратегія
  • Модель товаропровідного ланцюга
  • Конкурентна стратегія
  • Стратегія комунікацій
  • Стратегія просування
  • Бюджетування
  • Імплементація стратегії: графіки, люди (хто займатиметься реалізацією стратегії, хто за що відповідає і у кого якісь KPI).
  • Стратегічна сесія із Замовником
  • Інші завдання 

Розробка стратегії

Перед розробкою маркетингової стратегії пишеться детальне технічне завдання, яке враховує всі особливості бізнесу.
Розробку маркетингової стратегії виконує Наталія Церковникова

Контакти для зв'язку

Пишіть і дзвоніть у зручний для вас час