Маркетингові дослідження

“Сьогодні наймати спеціалістів з аналітики – це як перегони озброєнь”.

Андреас Вейгенд
Науковий співробітник Amazon

Більшість втрат і збитків пов’язано з незнанням або з помилковою інтерпретацією ситуації на ринку – компанія витрачає зусилля, гроші, неправильно вибравши точку докладання зусиль. Повноцінні маркетингові дослідження знімають ризики бізнесу і збільшують прибуток.

Види досліджень:

  • Маркетингове дослідження ринку
  • Аналітичне дослідження ринку
  • Вивчення кон’юнктури ринку та пошук нових можливостей
  • Конкурентний аналіз
  • Ціновий аналіз і моніторинг цін
  • Виміри лояльності
  • Роздрібний аудит
  • Послуга “таємний покупець”
  • Опитування споживачів
  • Глибинні інтерв’ю
  • Аудит дистрибуції
  • Аналіз експортних ринків
  • Консультації 
  • Інші види досліджень

GAP – аналіз

GAP – аналіз дозволяє назвати ключові фактори конкурентоспроможності на ринку, визначити позиції бізнесу по відношенню до конкурентів, вибрати точки зростання.

Заміри лояльності

NPS (індекс споживчої лояльності) – ранжування клієнтської бази – скільки в ній Критиків, нейтральний і Прихильників. Рекомендує покупець товар або поширює про нього негативну інформацію?

CSI

CSI (індекс задоволеності споживачів) – покаже Вам наскільки був успішним досвід споживача. Це рівень задоволеності клієнта після завершення покупки. Він покаже чи готовий споживач повернутися знову.

CES

CES (індекс надійності покупця, впевненості в ньому) – демонструє продуктивність обслуговування.

Контакти для зв'язку

Пишіть і дзвоніть у зручний для вас час