Маркетингові дослідження

“Сьогодні наймати спеціалістів з аналітики – це як перегони озброєнь”.

Андреас Вейгенд
Науковий співробітник Amazon

Наталія Церковникова - Маркетингові дослідження
Більшість втрат і збитків пов’язано з незнанням або з помилковою інтерпретацією ситуації на ринку – компанія витрачає зусилля, гроші, неправильно вибравши точку докладання зусиль. Повноцінні маркетингові дослідження знімають ризики бізнесу і збільшують прибуток.

Види досліджень:

  • Маркетингове дослідження ринку
  • Аналітичне дослідження ринку
  • Вивчення кон’юнктури ринку та пошук нових можливостей
  • Конкурентний аналіз
  • Ціновий аналіз і моніторинг цін
  • Виміри лояльності
  • Роздрібний аудит
  • Послуга “таємний покупець”
  • Опитування споживачів
  • Глибинні інтерв’ю
  • Аудит дистрибуції
  • Аналіз експортних ринків
  • Консультації 
  • Інші види досліджень

Партнерство

Об’єднання досвіду та знань для надання бізнесу комплексного рішення щодо підвищення ефективності комерційної діяльності.

• Вирішуємо оперативні завдання
• Створюємо стратегічні можливості для зростання та розвитку

GAP – аналіз

GAP – аналіз дозволяє назвати ключові фактори конкурентоспроможності на ринку, визначити позиції бізнесу по відношенню до конкурентів, вибрати точки зростання.

Заміри лояльності

NPS (індекс споживчої лояльності) – ранжування клієнтської бази – скільки в ній Критиків, нейтральний і Прихильників. Рекомендує покупець товар або поширює про нього негативну інформацію?

CSI

CSI (індекс задоволеності споживачів) – покаже Вам наскільки був успішним досвід споживача. Це рівень задоволеності клієнта після завершення покупки. Він покаже чи готовий споживач повернутися знову.

CES

CES (індекс надійності покупця, впевненості в ньому) – демонструє продуктивність обслуговування.

Маркетингові дослідження проводить Наталія Церковникова

Ми гарантуємо, що маркетингові дослідження відповідають ключовим вимогам бізнесу, а саме:

  • Фокусування на цілі маркетингового дослідження (відповідність змісту та даних мети маркетингового дослідження);
  • Актуальність інформації у маркетинговому дослідженні (збір інформації, ретельна перевірка даних, робота з гіпотезами, репрезентативність вибірки);
  • Доцільність маркетингового дослідження (баланс бюджету та цінності інформації для прийняття рішень у бізнесі);
  • Повнота даних у маркетинговому дослідженні (облік усіх факторів);
  • Системність (цілісна картина, що дозволяє робити висновки та будувати прогнози);

Методологія маркетингових досліджень передбачає сукупність методів оцінки, вивчення та прогнозування ринку, з обов’язковим блоком польових досліджень, вимірів, а також перевірки гіпотез у реальних умовах ринку. Під час проведення маркетингового дослідження не використовується вторинна чи застаріла інформація. Маркетингове дослідження проводиться з урахуванням технічного завдання, яке розробляється індивідуально для кожного проекту.

5 правил для замовлення маркетингових досліджень

1. Маркетингове дослідження слід замовляти вчасно
Аналізувати ринок зі стабільною періодичністю – це звички здорового бізнесу. Якщо компанія регулярно моніторить ключові для свого бізнесу показники, їй не потрібні мозкові штурми та «проривні» рішення.

2. Досліджувати потрібно конкретні питання
Навіть якщо Ви не можете сформулювати питання, Вам їх повинен сформулювати виконавець. Досліджувати все поспіль безглуздо! Залишить узагальнені дослідження вченим. Формулюйте чіткі питання до маркетингового дослідження- чим більше простої конкретики, тим кращий результат!

3. Персоналізуйте виконавця маркетингового дослідження
Персоналізація обслуговування на ринку послуг – це дуже важливий момент, який чомусь багатьма не береться до уваги. Коли ми йдемо до лікаря чи перукаря, ми ж, як мінімум, дзвонимо знайомим і просимо порекомендувати спеціаліста. Чому Ви думаєте, що будь-яка людина в маркетинговому агентстві може розповісти Вам про бізнес більше, ніж Ви знаєте самі? У Вас такий примітивний бізнес? Дивіться не на маркетингове агентство – агентство це вивіска, стільці, столи … Проекти роблять люди і якість маркетингового дослідження залежить не від портфоліо рекламного агентства, а від досвіду та експертизи конкретного виконавця. Поцікавтеся хто ця людина! Поговоріть з ним про свій ринок – якщо він спеціаліст, він зможе з Вами обговорювати Ваше питання без попередньої підготовки. В іншому випадку, Вам продасть послугу клієнт – менеджер, а виконуватиме роботу рядовий маркетолог.

4. Обговоріть джерела інформації та методологію
Для того, щоб вивчити ринок, треба їхати в поля. У кабінетах немає нічого, крім пилу. Офіційні дані потрібні, але це доповнення, а ніяк не основна інформація для маркетингового дослідження. І, звичайно, в жодному разі не можна використовувати в маркетингових дослідженнях огляди, інтерв’ю та інше – жодна людина в здоровому глузді та твердій пам’яті не розповість Вам правду про ринок, про бізнес, тим більше, це не зробить копірайтер економічного порталу, який закінчив педінститут та підробляє написанням статей.

5. Подивіться ринок «чужими очима»
Є люди, для яких проводити маркетингові дослідження – це професія. Вони роблять це швидше, професійніше, точніше і дешевше, ніж власний відділ маркетингу (це навичка, відточена в багаторазовому повторенні). Цінність професіонала в тому, що він робить маркетингові дослідження замовникам із різних галузей і добре орієнтується у суміжних ринках. А це дуже важливо сьогодні – Вам потрібні нові ринки, нові сегменти, нові послуги, нові підходи до бізнесу та досвід інших компаній.

Будьте в курсі! І замовляйте маркетингові дослідження правильно!

Контакти для зв'язку

Пишіть і дзвоніть у зручний для вас час