Бізнес аналітика
“Як приймаються найкращі у світі рішення?
На основі точних показників”.
Наталія Церковникова
Що може дати бізнесу аналітика? Збільшення прибутку!
Бізнес- аналітик кількісно аналізує ціноутворення, стимулювання збуту, взаємодію з клієнтом, бюджети, можливості та загрози із боку довкілля, фінансові ризики та інше. У кожної компанії своя система показників – панель приладів бізнесу, яка формується індивідуально, з урахуванням бізнес середовища.
Бізнес- аналітик кількісно аналізує ціноутворення, стимулювання збуту, взаємодію з клієнтом, бюджети, можливості та загрози із боку довкілля, фінансові ризики та інше. У кожної компанії своя система показників – панель приладів бізнесу, яка формується індивідуально, з урахуванням бізнес середовища.
• Формування загальної системи показників бізнесу, вираженої у формулах:
$ – грошова величина
% – частка
# – кількісні показники
R – рейтингова оцінка
I – індекс
та методології управління інформацією;
• Цифрова структура ринку, ємність та частка ринку;
• Маржа та прибуток: доходи, структура витрат, прибуток;
• Асортиментна матриця, показники товарної стратегії, включаючи показники зростання, канібалізації, цінності та ін.;
• Прибутковість клієнтів – показники лояльності, повернення та інші базові показники управління відносинами з клієнтами (CAC, APRU, LTV);
• Показники ефективності товаропровідного ланцюга, офлайн та онлайн-продажу;
• Ціноутворення – показники чутливості ціни, встановлення цін для отримання максимального прибутку;
• Стимулювання збуту;
• Маркетингові бюджети (ROMI, ROI) та базові показники реклами (CPM, CPC, CTR, CPA, CPL, CPO);
• Конкурентоспроможність – оцінки та показники;
• Інші показники;
$ – грошова величина
% – частка
# – кількісні показники
R – рейтингова оцінка
I – індекс
та методології управління інформацією;
• Цифрова структура ринку, ємність та частка ринку;
• Маржа та прибуток: доходи, структура витрат, прибуток;
• Асортиментна матриця, показники товарної стратегії, включаючи показники зростання, канібалізації, цінності та ін.;
• Прибутковість клієнтів – показники лояльності, повернення та інші базові показники управління відносинами з клієнтами (CAC, APRU, LTV);
• Показники ефективності товаропровідного ланцюга, офлайн та онлайн-продажу;
• Ціноутворення – показники чутливості ціни, встановлення цін для отримання максимального прибутку;
• Стимулювання збуту;
• Маркетингові бюджети (ROMI, ROI) та базові показники реклами (CPM, CPC, CTR, CPA, CPL, CPO);
• Конкурентоспроможність – оцінки та показники;
• Інші показники;
Аналітичні проекти:
- Цифровізація бізнесу
- Професійна розробка бізнес-планів
- Інвестиційні плани
- Фінансові моделі та оцінки
- Розробка структур CRM та ERP
- Бюджетування
- Прогнозування та екстраполяція